  • Data: 2017-02-04 10:32:04
    Temat: Re: Odstapienie od umowy sprzedaży
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow> szukaj wiadomości tego autora

    Ja się raczej zasatnawiam nad sytuacją jak udowodnić, że odesłany towar nie ma
    żadnych sladów używania, i że u sprzedawcy nie zostanie "stwierdzone komisyjnie przy
    pomocy młotka", że nabywca towar rzekomo zniszczył.
    Masz jakieś przesłanki ku temu, że Twój sprzedawca nie chce odebrać towaru, czy tak
    po prostu kraczesz?

    -----
    > co zrobić gdy sprzedawca odmówi przyjęcia towaru:
    > W przypadku wysyłki towar wróci i do tego jeszcze będę musiał za to dodatkowo
    zapłacić.