  • Data: 2017-02-04 10:44:09
    Temat: Re: Odstapienie od umowy sprzedaży
    Od: "JA" <J...@J...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow> napisał w wiadomości
    news:o7472j$74t$1@node1.news.atman.pl...

    > Ja się raczej zasatnawiam nad sytuacją jak udowodnić, że odesłany towar
    > nie ma żadnych sladów używania, i że u sprzedawcy nie zostanie
    > "stwierdzone komisyjnie przy pomocy młotka", że nabywca towar rzekomo
    > zniszczył.
    > Masz jakieś przesłanki ku temu, że Twój sprzedawca nie chce odebrać
    > towaru, czy tak po prostu kraczesz?

    Mam przesłanki, bo infomacja o próbie nieodebrania
    towaru przez tego sprzedawcę znalazłem w Internecie.
    Tam interweniował Rzecznik Konsumenta i skończyło
    się pozytywanie dla klienta, po jakims czasie. Nie wiem
    jednak czy sprzedawcę to czegoś nauczyło.
    W razie czego udam sie od razu do tego Rzecznika,
    ale prawdopodobnie nie da sie tego załatwic od ręki.

    Z tego też powodu wydaje mi sie, że zwrot osobisty
    byłby lepszy.

    Pozdrawiam
    JA