  • Data: 2014-10-21 20:16:48
    Temat: Re: Odstąpienie od umowy a potwierdzenie odbioru
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 21 Oct 2014, n...@t...net.pl wrote:

> [...]
    [...]
    > Tak. W przypadku wykonywania usług ewentualnemu kontrahentowi.
    >
    > Ustnie to można się umawiać z panienką lub właśnie zamawiać pizzę.

    Ale, khem, tego, oba wymienione przypadki to właśnie USŁUGA...

    > Przecież aby coś komuś gdzieś wykonać taką nawet prostą sieć komputerową

    ...albo pizzę.
    Nie dziw się, że wkurzasz Liwiusza pomysłem żeby "umowy na usługi
    musiały być zawierane pisemnie".

    > Ty się lepiej wypowiedz w temacie telefonicznego/ustnego wypowiedzenia
    > telefonicznie/ustnie zawartej umowy dotyczącej podmiotów gospodarczych.

    Ba, ja się wypowiedziałem ogólnie :>, uważam brak wymogu "powiązania"
    pełnomocnictwa do zawarcia takiej umowy z pełnomocnictwem do
    przyjęcia jej wypowiedzenia (to nie jest identyczne z wypowiedzeniem
    umowy!) za "niedoróbkę" (prawną).

    pzdr, Gotfryd