  • Data: 2014-10-23 11:08:29
    Temat: Re: Odstąpienie od umowy a potwierdzenie odbioru
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 23 Oct 2014, Liwiusz wrote:

    > Jeszcze wiele nauki przed Tobą.

    Na początek chyba lektura art.6 KC?
    Usłużnie:
    http://www.przepisy.gofin.pl/przepisy,3,9,9,204,8323
    0,20140123,art-1-7-przepisy-wstepne.html
    ;)

    Dodam, że z rozmów z całkiem rzeczowymi rzemieślnikami różnej maści
    wychodzi, że już niejeden się na tym przejechał - a z opisów w prasie
    wynika, że całkiem często przy klientach prawnikach :> bazujących
    właśnie "to pokaż pan dowód, bo ja mam kwitek na 5000, a nie
    na 9000, to co pan dorobił to były poprawki w zakresie umowy,
    nie pamiętam abym obiecywał że dopłacę" :>

    pzdr, Gotfryd