  • 1. Data: 2003-11-18 10:54:01
    Temat: Odrzucenie apelacji
    Od: "Savallas" <p...@n...com.pl>

    Witam serdecnie i na wstepie serdecznie pozdrawiam.
    Mam pytanie do Szanownych.
    W jakim przypadku sedzia rozpatrujacy apelacje moze ja odrzucic?

    -Apelacja nieuzasadniona?
    -Brak podstawy do wniesienia apelacji?
    -Apelacja nie spelnia konkretnych ustalen?

    Co zrobic jak sedzia apelacje juz odrzucil?
    Sprawa z kodeksu prawa administracyjnego.
    Z gory dziekuje za pomoc.
    Jeszcze raz pozdrawiam.
    Z powazaniem
    Pawel

  • 2. Data: 2003-11-18 14:40:52
    Temat: Re: Odrzucenie apelacji
    Od: Marcin Surowiec <s...@m...id.pl>

    W artykule <bpctp4$9r9$1@atlantis.news.tpi.pl> Savallas napisal(a):

> [...]
    > -Apelacja nie spelnia konkretnych ustalen?
    >
    > Co zrobic jak sedzia apelacje juz odrzucil?
    > Sprawa z kodeksu prawa administracyjnego.

    1. w kpa nie ma apelacji
    2. w postępowaniu administracyjnym nie ma sędziów w II instancji
    3. nie ma kodeksu prawa administracyjnego

    może napisz o co chodzi :-)

    pzodrawiam

    marcin

  • 3. Data: 2003-11-18 14:54:11
    Od: "Savallas" <p...@n...com.pl>

    > 1. w kpa nie ma apelacji
    > 2. w postępowaniu administracyjnym nie ma sędziów w II instancji
    > 3. nie ma kodeksu prawa administracyjnego
    >
    > może napisz o co chodzi :-)
    Ciach
    > 1. w kpa nie ma apelacji
    > 2. w postępowaniu administracyjnym nie ma sędziów w II instancji
    > 3. nie ma kodeksu prawa administracyjnego

    Ciach

    Witam ponownie
    Sprawa pomiedzy mieszkancem a zarzadem domow komunalnych o nadanie tytulu
    najmu. Wszystkie przeslanki prawne spelnione po stronie mieszkajacej caly
    czas w spornym lokalu osoby. Gmina jednak nie chce przyznac zajmowanego od
    lat lokalu. /lokator zameldowany od poczatku lat 90 - wiem meldunek nie jest
    aktem prawnym- ale jest to fakt meldunek posiada.
    Sprawa toczy sie od poczatku 2000 roku. Powodem w sprawie jest lokator
    spornego mieszkania. Pozwana gmina targowek.
    Pierwsze orzeczenie na niekorzysc powoda. Wniesiona apelacja. Po roku
    oczekiwania na apelacje lokator dowiaduje sie ze apelacja zostala odrzucona.

    I teraz pytanie - jakie moga byc przyczyny odrzucenia apelacji?
    Co zrobic w zaistnialej sytuacji?
    Sporny lokal jest jedynym miejscem zamieszkania rodziny. Nigdy nie byl
    zadluzony, ani w administracji ani u zadnego dostawcy mediow.
    Z gory dziekuje za wszelka pomoc.
    Z powazaniem Pawel

  • 4. Data: 2003-11-19 01:25:08
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Jestęś pewien, że to apelacja a nie po prostu odwołanie od decyzji?

    Podpowiedź - czy toczyło sie postępowanie w sądzie?

    Depi.

  • 5. Data: 2003-11-19 08:26:04
    Od: "Savallas" <p...@n...com.pl>

    > Jestęś pewien, że to apelacja a nie po prostu odwołanie od decyzji?
    > Podpowiedź - czy toczyło sie postępowanie w sądzie?
    > Pozdrawiam

    Witam
    Tak odbylo sie ponad 20 posiedzen w sadzie.
    Jest to apelacja nie odwolanie.
    I co z tym zrobic?
    Rowniez pozdrawiam.