  • 1. Data: 2010-08-20 04:12:41
    Temat: Odprawa przy zwolnieniu podczas urlopu bezpłatnego
    Od: " BeTeQ" <b...@W...gazeta.pl>

    Witam,

    Znalazłem się w takiej sytuacji: w lipcu pracowadwca poinformował mnie, że w
    sierpniu otrzymam wypowiedzenie ze skróconym okresem do końca września
    (teoretycnzie powinno być do końca listopada), z przyczyn leżących po
    stronie zakładu. Od września przechodzę do innej firmy i w związku z tym
    muszę wziąć w obecnej urlop bezpłatny na wrzesień. W jaki sposób będę miał
    wyliczoną odprawę, która mam otrzymać od pracodawcy?

    Z góry dziękuję za odpowiedź.
    BeTeQ

  • 2. Data: 2010-08-20 06:42:30
    Od: Tapatik <t...@b...spamu>

    Użytkownik BeTeQ napisał:

> [...]
    > muszę wziąć w obecnej urlop bezpłatny na wrzesień. W jaki sposób będę miał
    > wyliczoną odprawę, która mam otrzymać od pracodawcy?

    To może się dogadaj, aby Ci skrócili okres wypowiedzenia i żebyś już 1
    września był wolny?
    "Szefie, ja już sobie robotę znalazłem, ale od 1 września..."

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 3. Data: 2010-08-20 10:52:41
    Od: " " <b...@N...gazeta.pl>

    Tapatik <t...@b...spamu> napisał(a):

    > To może się dogadaj, aby Ci skrócili okres wypowiedzenia i żebyś już 1
    > września był wolny?
    > "Szefie, ja już sobie robotę znalazłem, ale od 1 września..."
    Proponowałem takie rozwiązanie, ale kadry się nie zgodziły. Okres skrócony i
    tak będę miał, bo mam trzymiesięczny okres wypowiedzenia. Nawet chciałem
    podpisać wypowiedzenie z datą wsteczną, ale kadrowa powiedziała, że "w jej
    karierze jeszcze nie było przypadku, żeby podpisać wypowiedzenie z datą
    wsteczną i nie widzi potrzeby żeby robić to po raz pierwszy". No i stanęło
    na tym, że na wrzesień biorę bezpłatny.

  • 4. Data: 2010-08-20 20:55:15
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    b...@N...gazeta.pl wrote:
> [...]
    > wsteczną i nie widzi potrzeby żeby robić to po raz pierwszy". No i stanęło

    kadrowa sie boi, zebys do sądu nie poszedł i nie chciał wypłaty za te
    trzy miechy.