  • Data: 2022-11-21 13:00:10
    Temat: Re: Odpowiedzialność zbiorowa kusonów
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 19 Nov 2022 17:57:17 +0100, Shrek wrote:

    > Ale że jak - wzorowe kulsony i raz im odjebało i od razu człowieka
    > zabili? NIe - po prostu raz zaszło za daleko i nie udało się pod dywan
    > zamieść. No i te pieprzone pismaki...

    No - teraz sie znalazlo 19 podobnych przypadkow wywiezien, a wczesniej
    nikt nie zglaszal?
    Moze zrozumieli, ze to dobra kara :-)

    Robercie - a swoją drogą - skąd takie pomysły, zeby wywozic do lasu?
    Uczą was tego na kursach, Rambo puszczaja, czy koledzy z SB wspominaja
    stare dobre czasy ... ale to juz chyba emeryci?

    > Tak. Przy okazji ciekawostka - w piątku jest geometryczny środek polski.
    >
    > A ten wrocław... albo miejscowym dziennikarzom należy się jakaś nagroda
    > na najlepszych dziennikarzy śledczych, albo tamtejszą policję należy
    > zaorać i zrobić od nowa.

    Ale o co chodzi z tym wroclawiem?
    Jeden przypadek znany, kilka mniej wyraznych bylo, ale gdzie nie ma,
    czy dziennikarzy sledczych mamy swietnych ... oni chyba niekoniecznie
    z Wroclawia musieli byc.
    A wczesniej sie o takich ekscesach nie slyszalo.

    Tak apropos - slynna scena z MN 2011 - ale pelnej to jeszcze nie
    widzialem

    https://www.youtube.com/watch?v=7G3cN6Bdn_8

    i takie dwa spostrzezenia:
    -Policjanci dobrze wiedzą kogo atakować ... łysych?
    czy sa jakies inne znaki szczególne ?

    -łysi dobrze wiedzą, ze trzeba sp*..

    Kviatku - to chyba dobrze, jak policja edukuje łysych?

    J.