  • Data: 2022-11-21 14:31:05
    Temat: Re: Odpowiedzialność zbiorowa kusonów
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.11.2022 o 13:58, J.F pisze:

    > Zeby ich wywiezc do lasu, czy zeby ich nie odstawiac na IW?

    "Pan mnie tu zostawi, a ja już sobie pójdę dalej". To "tu" może być
    wszędzie. Jak ktoś ma "miękkie serce ...". To niekoniecznie musi się
    wiązać z "praniem" delikwenta. Natomiast właśnie istnieje takie ryzyko,
    że gość w tym lezie "zejdzie" z przyczyn naturalnych, albo jak
    wytrzeźwieje, to złoży zawiadomienie na dobrodusznych.

    > No i nie musza wtedy żebrać, a wszystko zaczyna miec pozory
    > legalnosci :-) > Tylko choroba juz sie nie da zwalic na sanitariuszy, jak umrze w
    > komisariacie :-P

    Ludzie w różnych miejscach umierają.

    --
    Robert Tomasik