  • 1. Data: 2022-11-18 21:13:59
    Temat: Odpowiedzialność zbiorowa kusonów
    Od: Shrek <...@w...pl>

    A jednak się da.
    https://leczyca.naszemiasto.pl/bylemu-policjantowi-z
    -piatku-grozi-dozywocie-przed-sadem/ar/c1-8879145

    Cały kulsonariat z zarzutami. Głównemu sprawcy grozi dożywocie, więc
    raczej przypięli mu więcej niż przekroczenie uprawnień. Ciekawe czy uda
    się powiązać fakt śmierci poszkodowanego z kulsonami - wszak ofiara była
    pijana, więc naturalne jest że mogła wziąć i umrzeć a i nie każde
    pobicie i wywiezienie do lasu kończy się śmiercią, więc nie można tego
    łączyć na 100%. Ciekawe czemu jarosław b. nie był tym razem biegłym.
    Widać jakieś płotki.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 2. Data: 2022-11-18 23:45:15
    Temat: Re: Odpowiedzialność zbiorowa kusonów
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-11-18, Shrek <...@w...pl> wrote:
> [...]
    > pobicie i wywiezienie do lasu kończy się śmiercią, więc nie można tego
    > łączyć na 100%. Ciekawe czemu jarosław b. nie był tym razem biegłym.

    Bo mu to weszło w rutynę. Nie zdziwiłbym się, gdyby próbowano ukręcić
    łeb jeśli byłoby to pojedyńcze zdarzenie.

    Nb. ciekawe, że nic nie widziałem w ogólnopolskich mediach, bo samą sprawę
    z takich mediów kojarzę.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2022-11-19 08:08:53
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 18 Nov 2022 21:13:59 +0100, Shrek napisał(a):

    > Cały kulsonariat z zarzutami.

    A jak tam w tym Piątku z niewyłączalnymi i obowiązkowymi podczas każdej
    interwencji kamerkami? Bo mi wychodzi że kontakt z policją jest równie
    groźny jak z pijanym kierowcą na drodze.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2022-11-19 09:36:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Bo mu to weszło w rutynę. Nie zdziwiłbym się, gdyby próbowano ukręcić
    > łeb jeśli byłoby to pojedyńcze zdarzenie.

    A myślisz, że ci od stachowiaka to wzorowe kulsony były tylko raz im
    zbiorowo odbiło ?

    > Nb. ciekawe, że nic nie widziałem w ogólnopolskich mediach, bo samą sprawę
    > z takich mediów kojarzę.

    Wydaje mi się, że była druga... identyczna. Też pijanego gościa
    skatowali i wywieźli do lasu ale daty się nie zgadzają. Na pewno było to
    dawniej.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 5. Data: 2022-11-19 09:38:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A jak tam w tym Piątku z niewyłączalnymi i obowiązkowymi podczas każdej
    > interwencji kamerkami? Bo mi wychodzi że kontakt z policją jest równie
    > groźny jak z pijanym kierowcą na drodze.

    Groźniejszy. Pijani kierowcy jednak jak coś odpierdolą to raczej
    "niechcący". Co działają z premedytacją.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 6. Data: 2022-11-19 12:31:40
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-11-19, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > A myślisz, że ci od stachowiaka to wzorowe kulsony były tylko raz im
    > zbiorowo odbiło ?

    Niby racja, ale większe miasto, więcej komisariatów, pewnie większa
    załoga, ludzie (poszkodowani) też pewnie bardziej świadomi. Z drugiej
    strony, że duże miasto to też wszyscy się nie dowiedzą kto i kiedy kogo
    do lasu wywiózł.

    > Wydaje mi się, że była druga... identyczna. Też pijanego gościa
    > skatowali i wywieźli do lasu ale daty się nie zgadzają. Na pewno było to
    > dawniej.

    No właśnie mi się coś kojarzyło, że pod Wrocławiem, a tu okolice Łodzi
    zdaje się.

    --
    Marcin

  • 7. Data: 2022-11-19 17:57:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Niby racja, ale większe miasto, więcej komisariatów, pewnie większa
    > załoga, ludzie (poszkodowani) też pewnie bardziej świadomi.

    Ale że jak - wzorowe kulsony i raz im odjebało i od razu człowieka
    zabili? NIe - po prostu raz zaszło za daleko i nie udało się pod dywan
    zamieść. No i te pieprzone pismaki...
    > No właśnie mi się coś kojarzyło, że pod Wrocławiem, a tu okolice Łodzi
    > zdaje się.

    Tak. Przy okazji ciekawostka - w piątku jest geometryczny środek polski.

    A ten wrocław... albo miejscowym dziennikarzom należy się jakaś nagroda
    na najlepszych dziennikarzy śledczych, albo tamtejszą policję należy
    zaorać i zrobić od nowa.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 8. Data: 2022-11-20 04:32:48
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-11-19, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Ale że jak - wzorowe kulsony i raz im odjebało i od razu człowieka
    > zabili? NIe - po prostu raz zaszło za daleko i nie udało się pod dywan
    > zamieść. No i te pieprzone pismaki...

    Nie wiem rzecz jasna, ale jak masz komisariat z obsadą pięciu i jest to
    jeden komisariat na wiosce, a komisariat z obsadą kulkudziesięciu i
    jest to jeden z wielu komisariatów na wiosce to chyba jednak trudniej
    odpierdalać regularną manianę w tym drugim przypadku.

> [...]
    >
    > A ten wrocław... albo miejscowym dziennikarzom należy się jakaś nagroda
    > na najlepszych dziennikarzy śledczych, albo tamtejszą policję należy

    Trochę dużo było z tego Wrocławia. Nawet kiedyś tu o tym wspomniałem
    niejakiemu DżejEf. Od tego czasu nic nie słychać, więc może coś
    zadziałał.

    --
    Marcin

  • 9. Data: 2022-11-21 12:33:50
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 18 Nov 2022 21:13:59 +0100, Shrek wrote:
> [...]

    > pobicie i wywiezienie do lasu kończy się śmiercią, więc nie można tego
    > łączyć na 100%. Ciekawe czemu jarosław b. nie był tym razem biegłym.

    Płotki, albo komendant nieprawomyslny :-)
    No nie - w 2021 chyba nie mogl byc nieprawomyslny :-)

    Sprawa ciekawa, bo Piątek koło Łodzi, a prokuratury nie zmieniono.
    A biegly B byl pod ręką ... urlop miał?

    Druga sprawa - sekcja tym razem dala w miare wyrazną przyczyne
    smierci, choc przeciez nie wiadomo jak sie nabawil obrazen.
    Przeciez wielce prawdopodobnie, ze sie przewrocił po pijaku,
    a swiadkowie moga klamac :-)

    "Żaden z oskarżonych w śledztwie nie przyznał się do stawianych
    zarzutów."

    I jak tu sad ma zlagodzic karę?
    No chyba, ze adwokat juz zamówił B. opinię :-)

    Robercie - jak to tam u was teraz z paliwem - da rade taki lewy kurs
    rozliczyc, czy w wiejskiej gminie to nie problem.

    J.

  • 10. Data: 2022-11-21 12:43:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 19 Nov 2022 08:08:53 +0100, Jacek Maciejewski wrote:

    > A jak tam w tym Piątku z niewyłączalnymi i obowiązkowymi podczas każdej
    > interwencji kamerkami?

    Obowiazkowe? Chyba, tam, gdzie są, i gdzie wydali.

    W/g googla Łódz dostala 293 kamery - mozliwe, ze do Piątku nie
    trafily.

    https://tvn24.pl/lodz/lodz-policyjna-kamera-osobista
    -zostala-wylaczona-w-czasie-interwencji-ra987108-230
    3414

    > Bo mi wychodzi że kontakt z policją jest równie
    > groźny jak z pijanym kierowcą na drodze.

    No ba - jak wiadomo Mogą Obić. A nie - to dawniej dzis mogą zabic.

    J.