  • Data: 2022-11-21 15:40:42
    Temat: Re: Odpowiedzialność zbiorowa kusonów
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 21 Nov 2022 15:04:03 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Wiesz, to dość pojemne pojęcie. U ans w koło lasy. Możemy jeszcze nad
    > jezioro :-) A poważnie, to raczej nikt celowo do lasu nie jeździ.

    A tu widzisz sie zdarzylo.
    I co - specjalnie pojechali, odwozili na izbe do Łęczycy, ale ich
    ubłagal, czy dostali drugą interwencje i pomysleli - wyrzucimy po
    drodze, to sie uspokoi ...

    > Ja osobiście z żadnym wywożeniem się nigdy nie spotkałem. były opowieści
    > o ZOMO, ale to tzw. "opowieści dziwnej treści" przy kawie lub innym
    > trunku.

    Nie az takie stare historie

    https://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/7,35771,24025874
    ,lagodne-wyroki-dla-policjantow-za-wywiezienie-bezdo
    mnego-do.html
    https://wiadomosci.onet.pl/poznan/policjanci-z-pobie
    dzisk-wywiezli-pijanego-piotra-do-lasu-tam-zmarl/c8l
    eyb6
    https://codziennikmlawski.pl/2021/11/02/zamiast-na-k
    omende-policjanci-wywiezli-ukrainca-do-lasu-prokurat
    or-postawil-im-zarzuty/
    https://gk24.pl/straznik-i-policjant-ukarani-za-wywi
    ezienie-do-lasu-i-pobicie-wideo/ar/4673520

    cos mi chodzi po glowie, ze gdzies na Slasku byl podobny przypadek
    nagrany.

    > Natomiast spotkałem się z tym, że jakiś pijaczek ubłagał, bu go
    > nie wywozić na izbę. Można przekazać osobie trzeźwej, która zobowiąże
    > się do opieki. No i tu już to bywa ocenne. W każdym razie na pomysł
    > zostawienia w lesie bym nie wpadł, a w dodatku oni go tam chyba pobili,
    > albo pobito go wcześniej. Pomysł uważam z kategorii tych "kiepskich" i
    > raczej podejrzewam jakiś miejscowy "dziwny zwyczaj". Nie jest to na
    > pewno standardem.

    Powyzej 5 przypadkow ujawnionych.
    A ile nieujawnionych?

    > Tylko o tyle, o ile powinni temu zapobiec i nie podjęli stosownych działań.

    A to juz prokurator wyjasni :-P

    J.