  • Data: 2022-11-20 04:32:48
    Temat: Re: Odpowiedzialność zbiorowa kusonów
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-11-19, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Ale że jak - wzorowe kulsony i raz im odjebało i od razu człowieka
    > zabili? NIe - po prostu raz zaszło za daleko i nie udało się pod dywan
    > zamieść. No i te pieprzone pismaki...

    Nie wiem rzecz jasna, ale jak masz komisariat z obsadą pięciu i jest to
    jeden komisariat na wiosce, a komisariat z obsadą kulkudziesięciu i
    jest to jeden z wielu komisariatów na wiosce to chyba jednak trudniej
    odpierdalać regularną manianę w tym drugim przypadku.

    > Tak. Przy okazji ciekawostka - w piątku jest geometryczny środek polski.
    >
    > A ten wrocław... albo miejscowym dziennikarzom należy się jakaś nagroda
    > na najlepszych dziennikarzy śledczych, albo tamtejszą policję należy
    > zaorać i zrobić od nowa.

    Trochę dużo było z tego Wrocławia. Nawet kiedyś tu o tym wspomniałem
    niejakiemu DżejEf. Od tego czasu nic nie słychać, więc może coś
    zadziałał.

    --
    Marcin