  • Data: 2010-08-26 21:10:44
    Temat: Re: Odpowiedzialność za zły wydruk
    Od: PlaMa <mariush.p{wytnijmnie}@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    marcin-fotograf.pl pisze:

    > Projekt zrobiony był rzetelnie, a błąd jaki wyniknął nie jest
    > spowodowany nieznajomością sztuki projektowania.

    To się chwali ale dla Twojego klienta to nie czyni różnicy. Odpowiedz
    szczerze ta literówka to Twój błąd, czy może była w tekście dostarczonym
    przez klienta?

    > Problemem jest jedynie to, że nie mam podpisanego ostatniego proofa i
    > pytanie brzmi, czy mając PDF'a trudno do niego zajrzeć i zbadać czy
    > wszystko jest okay.

    Może patrzył i nie zauważył? A może tak Ci zaufał że stwierdził, że nie
    trzeba?

    Powiedzmy sobie szczerze, on zapłacił za to by było na 100%, pewnie że
    zdrowy rozsądek i trochę empatii nakazałoby zczytać dokładnie wszystko
    przed akceptacją, inna sprawa gdyby tekst był dostarczony przez klienta
    albo był bardzo specjalistyczny lub w innym języku... ale literówka to
    oczywisty błąd projęktanta/łąmacza/grafika... smutne ale prawdziwe

    PS sam miałem kiedyś taką przygodę - wdała mi się spacja do adresu www
    na ulotce o nakładzie 10000, udało się na szczęście ugodowo załatwić do
    doklejką i dużym rabatem, ale co się nawyklejałem przez weekend to moje xD