  • Data: 2010-08-26 18:39:13
    Temat: Re: Odpowiedzialność za zły wydruk
    Od: "marcin-fotograf.pl" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Idąc tropem wątkotwórcy to skoro klient zaakceptował (a nawet nie to,
    > tylko odebrał) to znaczy, że przygotowany plik może być w 72dpi, RGB,
    > nie trzymać wymiarów i w ogóle skiepczony - odebrał czyli jest ok...
    > BARDZO nieładnie :/

    Nie do końca i wiesz, że tak jest.
    Gdyby rzecz była spartaczona tak jak piszesz to nie traciłbym czasu na
    znalezienie rozwiązania.
    Projekt zrobiony był rzetelnie, a błąd jaki wyniknął nie jest
    spowodowany nieznajomością sztuki projektowania.
    Problemem jest jedynie to, że nie mam podpisanego ostatniego proofa i
    pytanie brzmi, czy mając PDF'a trudno do niego zajrzeć i zbadać czy
    wszystko jest okay. I to nie od strony technicznej, tylko czysto
    merytorycznej, przed złożeniem zamówienia na nakład.

    Tak jak napisałem wcześniej i tak pewnie zapłacę za nowy nakład, a
    (nie wdając się w szczegóły) chcę się tylko zapoznać z opiniami
    "mądrzejszych".