  • Data: 2010-08-27 07:49:27
    Temat: Re: Odpowiedzialność za zły wydruk
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (08/26/2010 07:38 PM), Alek wrote:
    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał

    > W przypadku samochodu wiadomo co jest prawidłowe a co nie. Odpadające
    > koło jest oczywista usterką. W przypadku projektu plastycznego nie ma
    > takiej jasności.

    Jest to tak samo oczywiste jak w przypadku niedokręconego koła. Jeżeli
    było niedokręcone przed przyjazdem do warsztatu - wina klienta lub
    warsztatu. Jeżeli nie było - wina warsztatu.

    Jeżeli oddaję jakąś rzecz profesjonaliście do wykonania, to mam prawo
    oczekiwać że jest to zrobione profesjonalnie.

    Oczywiście - wszystko zależy od umowy między stronami, być może mówiła o
    tym że zamawiający ma obowiązek sprawdzić przed puszczeniem dalej. Ale
    wątkotwórca nic o tym nie pisze - więc zakładam że nie było takiej umowy.

    p. m.