    From: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odpowiedzialność za zły wydruk
    Date: Wed, 25 Aug 2010 18:51:08 +0200

    Użytkownik "marcin-fotograf.pl" <m...@g...com> napisał

    > No tak, ale nie mam kwitu na to że projekt im się podoba.

    Jak się nie podoba to niech zgłosi reklamację. Pytanie na podstawie
    czego. Bo jak on ma do ciebie jakieś pretensje to on musi wykazać, że
    ma po temu podstawę, np. że usługa została wykonana niezgodnie z
    zamówieniem.

    A tak to może zamówić wprowadzenie *zmiany* do projektu.
    Nie wątpię, że zrealizujesz to *nowe zamówienie* od ręki i niedrogo ;)

    > I nie wiem, czy podpisałem fakturę, zapłaciłem = podoba mi się z
    > literówką.

    Podpisanie faktury oznacza w zasadzie tyle, że klient fakturę odebrał.
    Czasem umieszcza sie na fakturze zapisy dodatkowe (potwierdzenie
    odbioru towaru, zastrzeżenie własności itp.) i wtedy podpis załatwia
    wszystkie te sprawy hurtowo. Ale domyślam się, że na twojej fakturze
    nie ma kaluzuli "kwituję odbiór usługi zgodnie z zamówieniem" czy
    czegoś w podobie, więc podpis na fakturze niczego w niniejszej sprawie
    nie załatwia.