eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdpowiedzialność za zły wydruk › Re: Odpowiedzialność za zły wydruk
  • Data: 2010-08-25 16:51:08
    Temat: Re: Odpowiedzialność za zły wydruk
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "marcin-fotograf.pl" <m...@g...com> napisał

    >> Ale błędy względem czego? W takiej sytuacji, jak opisana, to moim
    >> zdaniem
    >> ich problem. Może chcieli z literówką, skoro zaakceptowali.
    >
    > No tak, ale nie mam kwitu na to że projekt im się podoba.

    Jak się nie podoba to niech zgłosi reklamację. Pytanie na podstawie
    czego. Bo jak on ma do ciebie jakieś pretensje to on musi wykazać, że
    ma po temu podstawę, np. że usługa została wykonana niezgodnie z
    zamówieniem.

    A tak to może zamówić wprowadzenie *zmiany* do projektu.
    Nie wątpię, że zrealizujesz to *nowe zamówienie* od ręki i niedrogo ;)

    > I nie wiem, czy podpisałem fakturę, zapłaciłem = podoba mi się z
    > literówką.

    Podpisanie faktury oznacza w zasadzie tyle, że klient fakturę odebrał.
    Czasem umieszcza sie na fakturze zapisy dodatkowe (potwierdzenie
    odbioru towaru, zastrzeżenie własności itp.) i wtedy podpis załatwia
    wszystkie te sprawy hurtowo. Ale domyślam się, że na twojej fakturze
    nie ma kaluzuli "kwituję odbiór usługi zgodnie z zamówieniem" czy
    czegoś w podobie, więc podpis na fakturze niczego w niniejszej sprawie
    nie załatwia.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1