  • 21. Data: 2007-11-29 18:41:47
    Temat: Re: Odpowiedzialność za śmierć instalatora
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fimj8n$nme$1@news2.task.gda.pl szerszen
    <s...@t...pl> pisze:

    > tak z ciekawosci
    > to jak wg ciebie i czym przedewszystkim, instalator kablowki mialby
    > sprawdzic bieg przewodow w scianie?
    Jak kupiłem mieszkanie to zmieniałem jego układ, robiłem living-room, barek
    itp. to robiłem to mało sprytnie. bo metodą odkówki przy wyłączonych
    bezpiecznikach. Z tym, ze nie zależało mi na ścianach.
    Teraz pewnie zrobiłbym odpowiednim przyrządem, o którym wówczas nie
    wiedziałem.

    --
    Jotte

  • 22. Data: 2007-11-29 19:14:49
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fin15a$fq8$2@news.dialog.net.pl Jotte
    <t...@w...spam.wypad.polska> pisze:

    > bo metodą odkówki
    No, to pięknie się popisałem...
    odkuwki, odkuwki.

    --
    Jotte

  • 23. Data: 2007-11-29 19:32:28
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2007-11-29 13:59 Kowal pięknie wystukał/a:
> [...]
    > nieprawidłowo wykonana. Kable zamiast w poziomie i pionie biegną ukosem z
    > puszek np. do wyłączników światła, gniazdek itp. Nie wiedziałem o takiej
    > sytuacji. Instalator przewiercił się przez ścianę gdzie kabli nie powinno
    > być i został porażony prądem. Mimo tego że akcja reanimacyjna została
    > niezwłocznie wykonana instalator zmarł. Pytanie kto w tej sytuacji może mieć
    > postawione zarzuty i jak daleko idące? Nieumyślne spowodowane śmierci?
    > Niedopełnienie obowiazków przy odbiorze budynku? Czy winę ponosi tylko
    > kierownik budowy czy również inne osoby (w tym ja). Dom został oddany do

    Ten co imarł sam sobie jest winien, bo to widocznie był do kitu
    elektryk/instalator.
    Powinien przed wykonywaniem pracy przejrzeć plany budynku.

    --
    animka

  • 24. Data: 2007-11-29 19:38:46
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2007-11-29 15:44 P.H. pięknie wystukał/a:
    > Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    >
    > pierwszy z brzegu, przypadkowy, link:
    > http://www.allegro.pl/item274107267_kieszonkowy_dete
    ktor_napiecia_przewodow_miernik.html

    > choćby dlatego żeby nie musieć potem łatać przewodów powinien sprawdzać.

    W moim bloku narobili dziur na wszystkich 10 piętrach, zniszczyli (Aster
    City czy jak jej tam) ściany i sufity.
    Jak już wszystko zniszczyli, to potem musieli to zamurowywać. Podobno
    wleźli w jakieś miejsce w jakie nie powinni.
    A chętnych na internet raczej nie mają, chociaż czekają na jelenia za
    130 zł miesięcznie. Ci co chcieli internet już dawno mają z pierwszej na
    tym osiedlu i rzetelnej firmy.

    --
    animka

  • 25. Data: 2007-11-29 19:41:18
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2007-11-29 16:48 Any User pięknie wystukał/a:

    LOL
    --
    animka

  • 26. Data: 2007-11-29 19:41:40
    Od: kojotte <k...@d...pl>

    Jotte napisał:

    > Prawdę mówiąc, to cię nie do polemiki zapraszałem i to stanowisko
    > podtrzymuję.

    Do czego w takim razie go zapraszałeś?
    Nie umiesz zbudować choć jednego poprawnego zdania matole?

  • 27. Data: 2007-11-29 19:43:11
    Od: kojotte <k...@d...pl>

    Jotte napisał:

    > W wiadomości news:fin15a$fq8$2@news.dialog.net.pl Jotte

    > No, to pięknie się popisałem...

    Nie pierwszy raz analfabeto!
    Proponuję wygolić krocze i wracać do przedszkola.

  • 28. Data: 2007-11-29 19:51:21
    Od: kojotte <k...@d...pl>

    Artur napisał:

    > Skoro nie rozróżniasz kabla od przewodu - nie widać sensu
    > polemizowania z tobą - zresztą ty zawsze wszystko wiesz i ostatni post
    > musi być napisany przez ciebie.

    To się zmieniło. Mówi mi to woda, mówi mi to powietrze, mówi mi to
    ziemia ;-)

    Pozdrawiam

  • 29. Data: 2007-11-29 20:23:03
    Od: kojotte <k...@d...pl>

    Jotte napisał:

    > Jak kupiłem mieszkanie to zmieniałem jego układ, robiłem living-room,

    Living Room, bez myślnika.

    Jotte ty ponoć w jakichś komisjach dyplomowych zasiadasz? Co to za
    dyplomy wydajecie, ukończenia zaawansowanego kroju szycia ESKK?

  • 30. Data: 2007-11-29 21:03:29
    Od: "MT" <s...@d...pl>

    I kupic normalna wiertarke.