  • Data: 2002-05-10 12:26:58
    Temat: Re: Odpowiedzialność właściciela konia
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    sluchaj lamerze,
    usenet to nie smietnik zebym czytal twoje bzdury
    ja za to place za internet, abym czytal odpowiedzi merytoryczne
    a skoro zamknales dyskusje to po co sie znow odzywasz.
    Twoje lamerstwo mnie kosztuje duze pieniadze, bo zamiast odpowiedzi
    merytorycznej musze czytac smieci i tracic cenny czas.

    Pamietaj o tym nastepnym razem.

    --
    Projektowanie optymalnych rozkrojow blachy, skory, szkla, tkanin,
    drewna. True Shape Self(EGO) Nesting Technology world-wide.