  • Data: 2002-05-07 16:55:45
    Temat: Re: Odpowiedzialność właściciela konia
    Od: d...@p...com (poreba) szukaj wiadomości tego autora

    "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl> wrote in
    <Pine.LNX.4.44.0205071722330.1285-100000@localhost>:

    >On Tue, 7 May 2002, Piotr K. wrote:
    OOOUUUOOOPSS! Już poprawiam ! Uprzejmię przepraszamy za usterki Base64
    /ciach/ ustawiczne tłumaczenie że nie chodzi o porady życiowe
    a o "zaciekawienie prawne(R)"
    > ... Za konia, jak za każde inne zwierzę, właściciel ponosi
    > odpowiedzialność na zasadzie ryzyka. Włażenie na teren prywatny,
    > prowokowanie zwierzęcia itd. może być jedynie poczytane jako
    przyczynienie
    > się poszkodowanego.
    RAZ

    > Tabliczka nic mu nie da (jedynie łatwiej mu będzie udowodnić
    > przyczynienie).
    DWA

    > --
    > Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    I po temacie, krótko i na temat. Łyso Wam teraz? NMSP
    Poradnicy Tfu!!
    nb swoim dzieciakom to bym nogi z wiadomej powyrywał
    gdyby do obcego konia tak podłaziły - jako kochający
    ojciec zrobiłbym do higieniczniej i bezboleśnie
    (w porównaniu z koniem oczywiście)

    pozdrawiam
    poreba