  • Data: 2005-10-25 11:00:40
    Temat: Re: Odpowiedzialnosc webmastera serwisu
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie za pomowienie a za znisczenie dowodow
    > art 239 .1 kk od 3 miesiecy do 5 lat

    W przypadku, gdy wlasciciel forum zastrzeze sobie prawo do usuwania postow o
    np. tresci obrazliwej - chyba nie mozna go posadzac o niszczenie dowodow,
    jezeli usunal jakies paszkwile, nie majac zgloszenia, ze beda dowodami w
    jakiejs sprawie... Poza tym - biegli moga te dane odzyskac.

    Pozdrawiam,

    Tiger