eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdpowiedzialność producenta programu Subiekt GT za błędy po aktualizacji › Re: Odpowiedzialność producenta programu Subiekt GT za błędy po aktualizacji
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odpowiedzialność producenta programu Subiekt GT za błędy po
    aktualizacji
    Date: Fri, 4 Dec 2009 19:52:46 +0100

    On Fri, 4 Dec 2009, Herald wrote:

    > I jesteś pewien że z treścią "licencji" zapoznasz się przed ZAKUPEM tego
    > programu - tak?

    Równie dobrze możesz narzekać, że kupiłeś "garnek do wszystkiego"
    za jedyne 7000 zł i Ci nie pasuje.
    Konsumenci są przed tym chronieni, przedsiębiorca nie.
    IMVHO - jak jest to krytyczny program, to jednym z krytycznych
    warunków zakupu jest zapoznanie się (wcześniej) z licencją.

    > W takim przypadku od "producenta" nie da się wyegzekwować "poniesionych
    > strat", które powstały w wyniku POPEŁNIONEGO przez niego błędu?

    Nie krzycz na nas...
    Sam stwierdzasz fakt.
    Mniej więcej tak samo, jak ci co kupili "opcje eksportowe" kiedy
    dolar stał po 2,01 zł.

    > Jeżeli w takich przypadkach nie można egzekwować od producenta "strat", to
    > zaiste - po co i za co im płacić - należałoby korzystać z crackowanych
    > wersji i tyle.

    A tego nie wolno - nie chcesz płacić, masz nie korzystać w ogóle.
    Goto sejm.gov.pl - nie *my*! (to wyżej to moje zdanie "jak jest",
    a nie stwierdzenie "tak ma być", to inna sprawa).

    pzdr, Gotfryd