eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdpowiedzialnosc pracownika › Re: Odpowiedzialnosc pracownika
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!not-for-mail
    From: "miriamo" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odpowiedzialnosc pracownika
    Date: Thu, 17 Feb 2005 10:37:37 +0100
    Organization: Pro Futuro
    Lines: 18
    Message-ID: <cv1ok8$r1g$1@opal.futuro.pl>
    References: <X...@1...110.122.97>
    NNTP-Posting-Host: 81.219.150.150
    X-Trace: opal.futuro.pl 1108633032 27696 81.219.150.150 (17 Feb 2005 09:37:12 GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 17 Feb 2005 09:37:12 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:278816
    [ ukryj nagłówki ]

    > Czy pracownik moze dochodzic zwrotu pieniedzy od klienta
    > np.: na drodze postepowania cywilnego, jesli tak, to czy
    > moze zadac od pracodawcy historii korespondencji z klientem
    > w tej sprawie jesli byla prowadzona, nagran rozmow
    > telefonicznych, jesli taki system jest wdrozony, od jakiej
    > kwoty mozemy rozwazac postepowanie sadowe?

    Napisales ze kwota nie jest wielka 300-500 zl
    wydaje mi sie ze najlepiej ulozyc sie z pracodawca na jakies mozliwe dla was
    obu
    kwoty ktore miesiecznie beda Ci potracane np. 10x50 zl
    za swoje bledy trzeba placic a pakowac sie w takim przypadku w sprawe sadowa
    o ile jest wogole taka mozliwosc
    odradzam twoje nerwy i inne koszty zdecydowanie nie sa tego warte

    MK


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1