eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdpowiedzialność odszkodowawcza za upublicznianie fałszywych informacji › Re: Odpowiedzialność odszkodowawcza za upublicznianie fałszywych informacji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed.tpinternet.pl!nemesis.news.tpi.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-m
    ail
    From: Johnson <j...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odpowiedzialność odszkodowawcza za upublicznianie fałszywych
    informacji
    Date: Sat, 31 Mar 2007 16:23:11 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 48
    Message-ID: <eulqu0$p8t$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <eulhhk$jvl$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <0...@n...onet.pl>
    <eulkcg$4id$1@atlantis.news.tpi.pl> <eulq29$6t2$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.2.19.84
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1175351040 25885 83.2.19.84 (31 Mar 2007 14:24:00 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 31 Mar 2007 14:24:00 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.10 (Windows/20070221)
    In-Reply-To: <eulq29$6t2$1@news.onet.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 000729-1, 2007-03-30), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:454487
    [ ukryj nagłówki ]

    model napisał(a):

    >
    > a straty moralne to do czego się kwalifikują?

    W twoim wypadku do niczego i nie będę wnikał co to są "straty moralne"

    >
    > Co masz na mysli mówiąc o - "mojej postawie".

    To że starasz się być "jajkiem mądrzejszym od kury" :)
    I pieniaczysz.

    > Uwazasz ze tak naturalne jest godzenie się na oszustwa i nieuczciwe zagrania PLUSA.


    To że ty składałaś reklamację nie znaczy że masz rację.
    A po poziomie twoich postów jakbym miał obstawiać, to pewnie reklamacje
    były nieuzasadnione.


    > Starają się teraz ratować swój nadszarpniety wizerunek i udobruchać wściekłych
    klientów swoją
    > kampania reklamowa ze swietnym kabaretem Mumio wsadzając klimat Biura
    > Obsługi Klienta Plusa w ramy groteski i absurdu choc w ogole to im nie
    > przynosi korzyści materialnych (sprzedaz usług nie zwiekszyła się podczas
    > kampanii)

    No ale co cię to obchodzi, czy ich reklama jest skuteczna czy nie. To
    ich problem.
    I jakoś nie zauważyłem by PLUS miał "nienadszarpnięty" wizerunek.
    Akurat mam telefon w PLUS-ie i zdarzyło mi się składać reklamację i było
    wszystko OK.



    > Raczej jest to wymazywanie urazów a mimo to mi do smiechu nie jest pomimo ze
    kabaret Mumio cenię. Są po prostu wyspecjalizowanymi oszustami. A
    > maja ta przewage, że swoimi profesjonalnymi oszustwami mogą się poswiecic
    > bez reszty tak żeby sprawy nazwe je dyskusyjnymi wygrywać w odróżnieniu od
    > klientów, którzy zajmują się jeszcze poza tym czyms innym
    >
    >

    Choć to nie na temat, powiem że ten kabaret i robione przez nich reklamy
    mi się podobają :)

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com
    "Ars iuris non habet osorem nisi ignorantem"

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1