eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdpowiedzialność odszkodowawcza za upublicznianie fałszywych informacji › Re: Odpowiedzialność odszkodowawcza za upublicznianie fałszywych informacji
    From: "model" <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odpowiedzialność odszkodowawcza za upublicznianie fałszywych
    informacji
    Date: Sat, 31 Mar 2007 15:57:38 +0200

    > nie bardzo rozumiem

    > Nie ma szkody materialnej nie ma sprawy o odszkodowanie.

    a straty moralne to do czego się kwalifikują?

    > A jak się nazywasz? Popatrze sobie ;)

    no zabawne istotnie ;)

    > Najpierw się zdecyduj czy dług istniał czy nie. Bo jak nie istniał to po

    > co zawracasz głowę przedawnieniem?

    trudno mi sie zdecydować bo dawno to juz odstawiłam :) i teraz zeby miec
    swiety spokój zapłaciłam. Ale zaraz po tym znowu się wkurzyłam.

    Chodzi o to,że wg Plusa dług istniał, wg mnie nie- składałam wielokrotnie
    reklamacje co do tej akurat kwoty ,kótrą mi niesłusznie naliczył PLUS.Oddali
    to do windykatora i korespondencja się skonczyła - w miedzyczasie zdazyłam
    rozwiazać z nimi umowę.Korespondencja windykatora szczególnie sie nie
    przejmowałam bo głownie tam bzdury pisali.

    > Czyli dług miała osoba 3-a? Czyli to teraz sprawa rozliczeń między tobą

    > a osobą 3-ą. Co do tego ma Plus?

    No umowę miała osoba z rodziny niczemu nie winna bo to ja uzytkowałam
    telefon i PLUS o tym wiedział. Nie ma sprawy miedzy mną a ta osobą - ja to
    rozliczam bo to moje zobowiazanie- choc na umowie i długu jest inaczej ze
    względu na umowę.

    Teraz walczę o nie nadszarpywanie nieskazitelnego wizerunku tej osoby, która
    gdyby sie dowiedziała to mogłaby się krew polac :)

    > Przedawnienie nie powoduje tego że długu nie ma. Dług nadal jest.

    Wiem, dlatego w sumie dobrze, ze zapłaciłam niezaleznie od tego czy jest to
    dług słusznie wyliczony przez PLusa czy nie.

    > Myślę że przy twojej postawie jeszcze do tego dopłacisz. Ale twoja

    > sprawa, twoje pieniądze ...

    Co masz na mysli mówiąc o - "mojej postawie". Uwazasz ze tak naturalne jest
    godzenie się na oszustwa i nieuczciwe zagrania PLUSA. Starają się teraz
    ratować swój nadszarpniety wizerunek i udobruchać wściekłych klientów swoją
    kampania reklamowa ze swietnym kabaretem Mumio wsadzając klimat Biura
    Obsługi Klienta Plusa w ramy groteski i absurdu choc w ogole to im nie
    przynosi korzyści materialnych (sprzedaz usług nie zwiekszyła się podczas
    kampanii) Raczej jest to wymazywanie urazów a mimo to mi do smiechu nie jest
    pomimo ze kabaret Mumio cenię. Są po prostu wyspecjalizowanymi oszustami. A
    maja ta przewage, że swoimi profesjonalnymi oszustwami mogą się poswiecic
    bez reszty tak żeby sprawy nazwe je dyskusyjnymi wygrywać w odróżnieniu od
    klientów, którzy zajmują się jeszcze poza tym czyms innym