    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odpowiedzialność administratora za wpisy na forum..
    Date: Thu, 07 Jun 2012 02:13:56 -0500

    Jar wrote:
    > Witam
    > Mam pewien problem. Prowadze działalność literacką(twórczość artystyczna) od
    > dobrych paru lat. Mam same pozytywne opinie, ale na pewnym forum które
    > prowadzi konkurencja, zaczeły się pojawiać negatywne wpisy na temat moich
    > produktów i mojej osoby - firmy. To wszystko to oszczerstwa ( art 212 kk ).
    > Co mogę w takiej sytuacji zrobić? Forum jest założone na jednym z portali.
    > Więc jest tak, jakby było 2 administratorów, głowny i ten od konkretnego
    > forum. Z tym od forum nie da się normalnie rozmawiać. Pisałem do głównego o
> [...]

    same wpisy to kodeks karny ale w stosunku do osob ktore to napisaly.W
    wyborczej leci artykul jak to zolnierze z afganistanu poluja na
    komentarze o nich. To sobie poczytaj.
    zglaszasz zawiadominei w prkuraturze. na 99.9% dostaniesz, ze nie
    wykryli sprawcow.

    odszkdoowanie od admina to sprawa cywilna, czyli idziesz do sadu cywilnego.

    jeszcze jedna sprawa to to ze admin o wpisach wiedzial i nie usnal. z
    tego tez cos tam moze dostac. tez prokuratura.

    najlepiej to wez prawnika neich ci to wszystko razem zrobi.