  • Data: 2002-06-21 16:03:10
    Temat: Re: Odpowiedzialnosc a kawiarenki internetowe.
    Od: "Doktor" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Papik napisał (a):

    > Chodzilo mi o karte z numerem a nie karte uzupelniajaca..
    > Jak ja kupowalem to zlozylem swoj podpis :) POza tym kamera w salonie
    > zarejestrowala moja facjate, kamera na zewnatrz etc, itd ;P

    Miesiac temu kupowałem zonie pakiet startowy SimPlusa
    (karta z numerem).

    Sprzedawca wyjął go z pudełka, wziął pieniądze i dał mi rachunek.
    To wszystko. O kamerach nie wspomnę, bo w moim 100 tysięcznym
    mieście jest kilkanaście sklepów z telefonami GSM i w _żadnym_
    nie ma takich cudów. ;)

    --
    Doktor.
    d...@p...onet.pl