    From: "dan" <j...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odp: praca w butiku a odpowiedzialność za towar
    Date: Thu, 14 Jul 2005 16:07:34 +0200

    Uzytkownik "celeb" <m...@w...pl> napisal w wiadomosci
    news:x8uBe.6636$1%4.39@trndny02...

    > Chcesz prowadzic biznes? To szanuj innych. Nie? To do piaskownicy.
    > Jak narzucac marze to wiesz, ale jak zabezpieczyc samodzielnie przed
    > kradziezami, to juz nie.

    Skad taka agresja? Uspokoj sie. Nie naleze do znienawidzonych przez Ciebie
    wywrotowych kapitalistow. Chetnie podyskutuje z Toba o wspolnej
    odpowiedzialnosci materialnej za mienie powierzone. Blizej mi do takich
    zagadnien, niz do biznesu. Przedstaw sensowna argumentacje popierajaca Twoje
    twierdzenia, o niewaznosci takich umow. Chetnie podyskutuje. Ale obawiam
    sie, ze Twoja wiedza na ten temat ogranicza sie do krzykliwych hasel, nie
    majacych nic wspolnego z rzeczywistoscia. A moze Ty ogor zwiazkowy jestes?
    :) Ostatnio to dosc modne.

    > Nawet nie zalapales szyderstwa. :-P

    Obawiam sie, ze to Ty nie dostrzegles ironii.

    Dan.