  • Data: 2005-07-15 15:29:47
    Temat: Re: praca w butiku a odpowiedzialność za towar
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    blas napisał(a):

    > Po raz kolejny bucu lubelski: popros kogos kto zna angielski.
    > W Kreuzu sad uznal ze nieograniczone naliczanie procentowe jakie stosuja
    > polskie tirowki w togach jest nielegalne.

    A ty poproś kogos, kto zna polski, żeby ci przetłumaczył moje pytanie.
    Pytałem, w którym miejscu orzeczenia Trybunał zakwestionował sama metodę
    naliczania wpisów.

    > Sam bucu obrazasz innych, a pozniej krzyczysz kiedy dostajesz w zamian
    > swoje wlasne lekarstwo.

    Dobrze, poublizaj mi, jeżeli sprawia ci to przyjemność. A co z
    odpowiedzią na moje pytanie? Potrafisz wskazać dane publikacyjne owej
    niedawno uchwalonej ustawy, o której pisałeś, czy może jednak przyznasz
    się do błędu? Jeżeli nie pamietasz o jaka ustawę chodzi, to służę cytatem:

    "nie klam. Nie zabroni. Uznal ze takie nalicznie narusza prawa
    czlowieka. I wlasnie weszla nowa ustawa zgodnie z wyrokiem Strasbourgu."

    no wiec co to za ustawa? czekam na odpowiedź.