  • Data: 2013-09-30 09:57:09
    Temat: Re: Odp: Smieci
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 30 Sep 2013, Jurek W wrote:

    > Deklaracje które mieszkańcy złożyli za
    > pośrednictwem spółdzielni mieszkaniowych zdaniem pana prezydenta "nie
    > zasługują na uwzględnienie".

    Dla porządku - to są deklaracje PODATKOWE.
    A z tym AFAIR jakiś przebój już był, właśnie w kwestii skuteczności
    działania przez pełnomocnika.
    Ostatecznych wniosków nie pamiętam, dla jasności, ale nie wykluczam
    śladów "racji prawnej" prezydenta :)

    > Z trenu Lubina, wg informacji na www.odpady.lubin.pl zajmuje się firma A.S.A.
    > Eko Polska Sp. z o. o. z Zabrza. Szkoda, że nie z Wołosatego.

    W sprawie formalnej - wykonawca robi to za co mu płacą, a nie to, czego
    oczekują ci co nie płacą ;)
    A.S.A. w Zabrzu zbiera m.in. z pojemników segregowanych z podziałem
    na plastik, metale+szkło (tak, RAZEM), nie pamiętam czy papier też
    (bo i "zmieszane" oczywiście).

    pzdr, Gotfryd