  • Data: 2013-10-01 08:29:01
    Temat: Re: Smieci
    Od: "Danusia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak mawiają, "po pierwsze primo" intryguje mnie KOMU płaci.
    > Tak z ciekawości :)

    Nie wiem komu płaci. Informacje o tym otrzymaliśmy pisemnie wraz z podwyżką
    czynszu, do każdego mieszkania. My płacimy za śmieci w czynszu do
    spółdzielni. Ja mam już dość tych przepychanek i pseudo reform. Jestem
    normalnie tym zmęczona.
    Nawet nie cieszy mnie że w połowie września zaczeli zbierać podpisy za
    referendum o odwołanie prezydenta miasta i rady miasta. Podobno zebrali juz
    ponad połowę potrzebnej ilości głosów.

    pozdr