  • Data: 2013-10-01 10:36:38
    Temat: Re: Odp: Smieci
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 1 Oct 2013, Jurek W wrote:

    > Kto zamieszanie zrobił? Mieszkańcy?

    SKARBÓWKA.
    Wysłała na drzewo podatnika, bo wykryła "nieprzepisowe" złożenie
    deklaracji.
    Przyznaję że ostatecznego skutku nie pamiętam, czy w końcu
    wolno pozwolić pełnomocnikowi podpisać deklarację, czy trzeba
    ją podpisać osobiście, ale to działa również na deklaracje
    "śmieciowe".
    I jeśli urzędnik czepia się "nieważności" deklaracji śmieciowych
    które nie zostały sporządzone (a co najmniej podpisane) osobiście
    przez zobowiązanych, to co najmniej mu dzwonią tyle samo co mi ;)
    (bo jak wyżej, nie pamietam czy w koncu wolno czy nie wolno).

    Niemniej to tak właśnie wygląda - składana deklaracja jest
    dokumentem podatkowym, bo ta "opłata" jest podatkiem.

    > Widać tak pracuje wybrany, niestety przez nas, prezydent.

    No bywa :(

    > Ponieważ jak widzę, nie tylko z tego wątku, i tak Ty musisz mieć ostatnie
    > zdanie, nie odbiorę Ci tej satysfakcji.

    A dziękuję ;)

    > Z mojej strony EOT.

    pozdrawiam, Gotfryd