    From: Artur Golanski <A...@w...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odp: Odp: Mondraliński ZUS
    Date: Fri, 14 Mar 2003 17:38:19 +0100
    Sender: a...@p...onet.pl@pa209.olsztyn.cvx.ppp.tpnet.pl

    "Adam" <b...@i...pl> napisał:

    >Nie pamietam szczegolow ale to ZUS od 1.01.1999 roku zmienil termin
    >dokonywania wplat skladek,czyli warunki umowy.
    Nie pamietasz, ale wiesz ? Poczytaj własciwa ustawe (*).

    >skoro jedna strona zmienia warunki umowy to powinna powiadomic druga strone
    >o zmianie umowy aneksem do tejze umowy.Czy ZUS to zrobil ?
    A może Sejm to zrobił ?

    >A gdzie w umowie pomiedzy ZUS a Platnikiem istnieje zapis ze spoznienie sie
    >z platnascia skladek dwa lub trzy dni powoduje zerwanie umowy ?
    J.w. Poczytaj własciwa ustawe (*).

    >Konkretnie gdzie byl ten zapis ?
    Nie odpowiada się pytaniem na pytanie.

    >Uwazasz ze jesli zaplacisz za cos przez pomylke to nie masz prawa gomagac
    >sie zwrotu tej zaplaty ?
    1. Ja nie mam tu nic do 'uważania' - piszę o prawie, które obowiązuje
    2. W poprzednim liście wyraznie napisałem:
    "Jesli wystapisz do ZUS-u, to zapewne zwróci ci je."
    czyli, ze ma prawo.

    >Mnie nie musi nic zwracac,
    O.K. pisałem ogólnie, mając na mysli zainteresowanego.

    >Jednak starasz sie usprawiedliwic zlodziejskie machlojki ZXUS.
    (*) Wyciągasz pochopne i krzywdzące wnioski. Czytaj raz jeszcze moje
    powyzsze zdanie. Moim zdaniem ludzie pisza tu po to, aby otrzymać
    rzetelną wiedzę o prawie, a nie po to, aby ich poklepywać po ramieniu,
    i pisać bzdury typu: 'tak, tak masz rację, ten głupi ZUS... idz i
    zablokuj jezdnię'.
    EOS (*)