    From: " " <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odp: Odp: Czy sąd może - prawo rodzinne
    Date: Wed, 9 Sep 2009 12:22:17 +0000 (UTC)

    alex <a...@g...com> napisał(a):

    > cko,
    >
    > no to juz jest mega dranstwo. Moj synek nie mieszka ze mn=B1 odk=B1d
    > skonczyl 2,5 roku, tez malo co pamieta, i gdyby nie ta cala batalia
    > to dzis by mnie pewnie nie znal.
    > Moja ex przyunajmniej nie uczy go zeby do 'wujka' mowic tato - bo tate
    > ma jednego.

    oj, widze że tutaj bardzo boli. Jestes takim net exhibsonista, wiec poszukaj
    troszke w sieci czy autorka posta ma racje, bo ma. Czytajac twe posty,
    uwazam ze byloby najzdrowiej gdyby poznal cie po ukonczeniu 18 lat bo jak
    widze nie panujesz zarowno nad soba jak i nad popedem sexualnym teraz i
    wczesniej...