    From: bosz <b...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odp: Alimenty na ojca?
    Date: Tue, 27 Jan 2004 17:25:36 +0100

    szerszen wrote:

    > Użytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości
    >
    > a skad wiesz czy to nie byla podstawa orzeczenia o winie

    > jak nie wiesz to czemu mowisz ze synalek egoista?

    Bo ja nie o tym synalku pisze...

    > nie wydawaj opini tylko odpowiadaj na pytania ;)

    Nie moge...
    za odpowiadanie na takie pytania bez licencji mozna ladnie "beknac".

    > a czy twoj przyklad jest jedynie sluszny?

    Nie jest, ale dzieki niemu wiem o czym mowimy.

    > to indywidualna decyzja kazdego czlowieka

    No widzi pan..

    > pod warunkiem ze zainteresowany na nia zasluzyl

    Nie.
    NIezaleznie czy zasluzyl rodzina jest od pomocy -
    po to sie ja zaklada. Na dore i na zle.

    > a co ma piernik do wiatraka, to indolencja naszego wymiaru
    > sprawiedliwosci, a nie decyzje o alimentach

    Nie do wiatraka lecz do napisania ze wg niektorych alkoholika
    to nawet bezkarnie zabic mieomal ozna.

    > wiecej niz ci sie wydaje, nie zostaje sie alkocholikiem od picia wodki
    > przez tydzien

    Wiem cos o tym... ale wielu alkoholikow widzialem,
    i wiele alkoholiczek...

    O.. np zmam mila paina, ktora nie znosila wodki,
    a ze maz pil z czasem doszla do wniosku ze moze
    bedzie lepiej, gdy ona sie czasem z nim napije -
    po co ma lazic gdzies po obcych ..

    On nadal jest pijak - ona dzis juz jest alkoholiczka..

    > no wiec czemu wydajesz sady zamiast odpowiedziec na konkretne pytanie,
    > konkretnym paragrafem?

    Na konkretne pytanie odpowiedz byla:

    To nieistotne czy byl rozwod, czy ojciec sie interesowal...
    Wg prawa naleza mu sie alimenty - jak psu micha.

    I dlatego jednemu mlodziencowi radzilem, by dal sie adoptowac...

    Boguslaw