    From: "szerszen" <w...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odp: Alimenty na ojca?
    Date: Fri, 23 Jan 2004 18:37:16 GMT

    Użytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości
    news:buqqia$3ji$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...
    > JESLI katowal trzeba bylo to zglosic na policje/milicje
    > i doprowadzic do ukarania..

    a skad wiesz czy to nie byla podstawa orzeczenia o winie

    > Ja nie wie, czy katowal..

    jak nie wiesz to czemu mowisz ze synalek egoista?

    > Dlatego wlasnie wydaje opinie o tym, co mozna wnioskowac z tego co wiemy.

    nie wydawaj opini tylko odpowiadaj na pytania ;)

    > jak pisalem mam przyklad w rodzinie..

    a czy twoj przyklad jest jedynie sluszny?

    > Jedno dziecko zerwalo, drugie nie...

    to indywidualna decyzja kazdego czlowieka

    > Od dyskusji religijnych jest inna grupa..
    > A ponadto od bezinteresowniej pomocy jest rodzina.

    pod warunkiem ze zainteresowany na nia zasluzyl

    > Nie "nadinterpretacja" lecz PAMIEC...
    > Mam zywo w pamieci zgod alkoholika i perypetie wynikle z tego ze byl
    > nawyrazniej zamordowany ale dla organow scigania argumentem bylo..
    > "przeciez byl pijany"...dopiero pytaine - to pijanego wolno zabic ?
    > powodowalo ockniecie... Nooo nie...

    a co ma piernik do wiatraka, to indolencja naszego wymiaru sprawiedliwosci,
    a nie decyzje o alimentach

    > Nie tak znow sporo...

    wiecej niz ci sie wydaje, nie zostaje sie alkocholikiem od picia wodki przez
    tydzien

    > Tylko ze od tego powinien byc sad, a nie grupa .prawo.pl
    > to sad ma ocenic..

    no wiec czemu wydajesz sady zamiast odpowiedziec na konkretne pytanie,
    konkretnym paragrafem?