  • 11. Data: 2003-08-01 05:59:00
    Temat: Re: >24 puntów....długie
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Chłopie jest prawo które trzeba przestrzegać i tyle. Pewnie wogóle nie masz
    > prawa jazdy dlatego takie głupoty wypisujesz!!!
    > Tak się składa że jestem handlowcem i dużi jeżdżę samochodem, jeżdżę
    > bezpiecznie, ale mimo to mam 10 punktów na koncie za kilka mandatów
    > za jakieś śmieszne przekroczenia szybkości o 10 - 15 km. gliniażę z regułu

    Mam prawo jazdy od 13 lat.
    Przez te 13 lat dostalem 5 mandatow.
    Ostatni 2 miesiace temu + 6 punktow.
    Przedostatni 2.5 roku temu

    Tym niemniej jednak dla 40 punktow na rok, to musialbym sie bardzo
    starac ;)

    Przerazaja mnie tacy wariaci ... ale byc moze, chodzi o to, ze ja
    "troche zwalniam" tam gdzie nalezy ;-)

  • 12. Data: 2003-08-01 06:29:14
    Od: "Maciek81" <N...@c...pl>

    Użytkownik "Damian Jarosz" <j...@k...pl> napisał w wiadomości
    > Swoim postem nie prosiłem nikogo o osądzanie mnie tylko rzeczową dyskusję
    >
    > pozdrawiam wszystkich

    Swoją drogą szkoda, że wcześniej nie opisałeś całej sytuacji -
    powstrzymałoby to innych przed wyrażaniem pochopnych opinii. Jednak wcale
    się nie dziwię - na pewno każdy miał doświadczenia z piratem drogowym i
    przyznasz, że słysząc tekst o 40 pkt. karnych nijak nie przychodzi do głowy,
    że to za coś innego niż prędkości.

  • 13. Data: 2003-08-01 07:55:01
    Od: "Marcin T" <m...@p...wprost.pl>

    Użytkownik "Maciek81" <N...@c...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Marcin T" <m...@p...wprost.pl> napisał w wiadomości
    > chata
    >
    > Sorry Marcin, ale jestem wrażliwy na ortografie - nie pisz już więcej
    > gliniarza przez "ż".

    Dobra, dzięki za podpowiedź, jeśli to coś zmieni w sytuacji niebieskich i
    kolorowych samochodzików to postaram się :))

  • 14. Data: 2003-08-01 08:03:29
    Od: "therion007" <t...@w...pl>

    > powtarzasz się koleś, pewnie jesteś gliną dlatego takie bzdury wypisujesz.
    > Znam gliniaża co sobie chatę wybudował z łąpówek, już go wywalili ale
    chata
    > dalej jego.

    ale przynajmniej juz nie pracuje...

    > żeby
    > taksiarze...

    > jak jadę za radiowozem to też o tyle przekracza szybkość prawie zawsze,
    > tylko punktów mu nie moę wkleić.

    no cóż arogancja pewnych ludzi nie zna granic ...

    > ograniczenie.

    > i wice wersa!!!!!

    Wkurz mnie kiedy jadąc ulicą, obok mnie pędzi pan w kolorowym samochodziku
    który ma tylko dzięki dobroci szefa i jego chęci zysku nie zważając na
    innych uczestników ruchu i mysli, że szosa to jego żywioł. Oby tylko
    latarnia stanęła mu na drodze, a nie inny samochód. Zawsze takich będę
    potępiał i żałuję tylko, że nie mogę tego robić realnie ...

    ... nie pozdrawiam bo to co się dziej na polskich drogach jest smutne ...

    a ty się szczególnie do tego przyczyniasz ...

  • 15. Data: 2003-08-01 08:14:41
    Od: "therion007" <t...@w...pl>

> [...]
    > tico(który w żadnym państwie UE nie ma homologacji, więc nie jest
    > dopuszczony do ruch) i kierowcę Mercedesa CL.
    > Nie mówię tu o jeździe 230km/h... ale jeżeli policjant dał mi 400zł
    mandatu
    > i 8pkt. za przekroczenie o 30km to chyba trochę bez sensu.
    >
    > dziękuję tym którzy byli rzeczowi... a tym którze nie... radzę zapisać się
    > do Samoobrony i iść za Leprem! Będzie się z czego śmiać bo tak właśnie
    rodzi
    > się głupota
    >
    > Swoim postem nie prosiłem nikogo o osądzanie mnie tylko rzeczową dyskusję

    no coż ... podtrzymuje to co wcześnie napisałem ... pozatym naganne
    jest postępowanie straznków jeżeli jest prawdziwe... co do niestosowania się
    do znaku zakazu ruch, to popieram,. nie po to go tam stawiano, zeby łamać
    ten zakaz i nie uwierzę, że nie mozna zaopatrzyć sklepu do godz 11, żeby
    później mieć spokój. Najwidoczniej wygodnictwo przeważyło nad rozsądkiem ...

    ... nie pozdrawiam bo to co się dziej na polskich drogach jest smutne ...

  • 16. Data: 2003-08-01 08:29:55
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "therion007" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > ... nie pozdrawiam bo to co się dziej na polskich drogach jest smutne ...

    Ciebie też przestaną pozdrawiać jak nie nauczysz się ciąć postów.
    Nie śmieć.

    Pozdr
    Leszek

  • 17. Data: 2003-08-01 13:42:20
    Temat: Odp: >24 puntów....długie
    Od: "Marcin" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > ... nie pozdrawiam bo to co się dziej na polskich drogach jest smutne ...

    Kolego jeśli ty nie jesteś gliniarzem to mi do nich idealnie pasujesz.
    Zupełny brak zrozumienia kierowców.
    i jeszcze jedno, wczoraj u nas w pracy była glina. Sąsiadce jednej z
    pracownic zwineli samochód i chłopacy przyjechali spisać zeznania.
    Normalna sprawa,zajęło im to ok 30 min., potem pezez ponad 2 godziny
    siedzieli u nas w firmie u dziewczyn na bajerze !!!
    słowo daje rekord świata, zobaczyłem jacy to oni umią być mili, w mundurach
    w godzinach pracy. tak na drodzo to naprawdę ciężko tego doświadczyć w
    spotkaniu z nimi. Oczywiście spisałem sobie nr rej samochodu, tak dla
    własnej satysfakcji, w końcu to moi lokalni struże prawa:).
    co ty na to ....007 ? to min. ja ze swych podatków utrzymuję te niebieskie
    samochodziki po to by oni podczas SŁÓŻBY podrywali panienki, szczyt!!
    kolorowe samochodziki robią to przynajmniej w wekendy.

    pozdrawiam wszystkich oprócz ...007

  • 18. Data: 2003-08-01 13:51:08
    Od: "Marcin T" <m...@p...wprost.pl>

> [...]
    > latarnia stanęła mu na drodze, a nie inny samochód. Zawsze takich będę
    > potępiał i żałuję tylko, że nie mogę tego robić realnie ...

    a co siedzisz za biurkiem na komisariacie?

  • 19. Data: 2003-08-01 14:39:38
    Temat: Re: Odp: >24 puntów....długie
    Od: Beerman <b...@d...com.pl>

    Dnia Fri, 1 Aug 2003 15:42:20 +0200, uzytkownik "Marcin"
    <m...@p...onet.pl> znuzony oparl sie o klawiature i wyszlo z
    tego co nastepuje:

    >Zupełny brak zrozumienia kierowców.

    Wyjasnij. Sam jestem kierowca, robie ok. 50.000 km rocznie. Moze nie
    za duzo, ale dotychczas zarobilem 5 punktow karnych, ktore zreszta juz
    dawno juz zniknely z konta.
    Nie jestem policjantem, ale tez brak mi zrozumienia dla wielu
    "kierowcow".

    >samochodziki po to by oni podczas SŁÓŻBY

    Fakt - blad i to na dodatek podstawowy. Zdarza sie, tylko po co to
    akcentowac? :)

    --
    _______ b...@d...com.pl ______ ___ _GG:235429___ICQ:37186302_

  • 20. Data: 2003-08-01 14:58:36
    Od: Piotr 'Gerard' Machej <g...@a...eu.org>

    Użytkownik Beerman <b...@d...com.pl> napisał:
    > Fakt - blad i to na dodatek podstawowy. Zdarza sie, tylko po co to
    > akcentowac? :)

    Może chciał podkreślić, że po to płaci (między innymi)
    podatki na szkolnictwo, żeby nie musieć się uczyć ;)

    Pozdrawiam,
    Gerard