  • 1. Data: 2003-07-30 20:04:05
    Temat: Wyjątkowo obraźliwe wiadomości.
    Od: <e...@o...pl>

    Witam,

    Mam pytanie, które (sądząc po archiwum) pojawiało się dość często... Ale ja
    zapytam jeszcze raz, bo przypadek jest dosc dziwny. Dostalem bardzo
    obrazliwego SMSa. Sprawa niby smieszna - bo wiadomo jak to jest... Czasem
    nawet nielubiany znajomy zrobi coś głupiego. Ale w tym wypadku nie były to
    wyzwiska, ale bardzo chamski "żart", który akurat trafił w mój "czuły
    punkt". Dla mnie sprawa jest poważna. Gość pisał ze swojego numeru, nie z
    żadnej bramki. Problem jest taki, że mam tylko numer. Żadnych dodatkowych
    danych. I wiem jeszcze, że ten człowiek mnie nie zna. W dodatku... troche
    mnie ponioslo i odpisalem mu dosc niemilo...
    Jestem _bardzo_ zdenerwowany. Nie wiem, co zrobić... Mozecie mi cos
    poradzic?

    pozdrawiam,
    evil!@onet.pl

  • 2. Data: 2003-07-30 20:10:56
    Temat: Re: Wyjątkowo obraźliwe wiadomości.
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik e...@o...pl napisał:
    [..]
    > Jestem _bardzo_ zdenerwowany. Nie wiem, co zrobić...
    > Mozecie mi cos poradzic?

    Ostry trening, albo ostry seks powinny Ci pomóc w spacyfikowaniu nastroju.

    Prawnie nic z tym nie zrobisz.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/hipnoza

  • 3. Data: 2003-07-30 20:13:51
    Od: <e...@o...pl>

    > Użytkownik e...@o...pl napisał:
    > [..]
    >
    > Ostry trening, albo ostry seks powinny Ci pomóc w spacyfikowaniu nastroju.

    Wlasnie zlapalem za hantle. Serio.
    Ale i tak chcialbym mu dokopac.

    pozdrawiam,
    e...@o...pl

  • 4. Data: 2003-07-30 20:16:40
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik e...@o...pl napisał:
    > Wlasnie zlapalem za hantle. Serio.
    > Ale i tak chcialbym mu dokopac.

    No to poćwicz jeszcze kickboxing i przy okazji...

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/hipnoza

  • 5. Data: 2003-07-30 20:49:07
    Od: "Aleksander Grzebyta" <a...@S...pl>

    Użytkownik <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > danych. I wiem jeszcze, że ten człowiek mnie nie zna. W dodatku... troche

    A nie myśalłeś w jaki sposób udało mu się trafic w Twój czuły punkt, jeśli
    Cie nie zna ?
    pozdr Olek

  • 6. Data: 2003-07-30 21:11:42
    Od: <e...@o...pl>

    Użytkownik "Aleksander Grzebyta" <a...@S...pl>
    napisał w wiadomości news:bg9b04$d7f$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik <e...@o...pl> napisał w wiadomości

    troche

    > A nie myśalłeś w jaki sposób udało mu się trafic w Twój czuły punkt, jeśli
    > Cie nie zna ?

    Tak, chyba wiem. Ale teraz, kiedy troche bardziej to poznalem... Mam
    dylemat, bo sa dwie mozliwosci:
    1. Slyszal o mnie od wspolnego znajomego, to nie tajemnica.
    2. Ta wiadomosc miala trafic nie do mnie - tak sie czlowiek tlumaczy. Tyle,
    ze akurat trafila do mnie.

    I przeprowadzam skomplikowany proces myslowy: co robic? Ta sprawa jest dla
    mnie powazna, ale zdaje sobie sprawe, ze to troche smieszne podawac do sadu
    kogos, kto mnie obrazil. Zwlaszcza, ze jak sie okazalo to dzieciak. Z
    drugiej strony - niech rodzice wiedza, ze ich synek robi sobie zarty,
    ktorych sie robic nie powinno.

    pozdrawiam,
    e...@o...pl

  • 7. Data: 2003-07-31 08:55:39
    Temat: Odp: Wyjątkowo obraźliwe wiadomości.
    Od: "Ola" <k...@w...pl>

    Jest jeden nieoficjalny sposob :) Masz jego numer, znajdz dziewczyne, na
    ktora mozesz liczyc, niech napisze do niego, kazdego faceta mozna zakrecic,
    po tygodniu bedzie sie chcial z nia spotkac i dostaniesz go na widelcu :) A
    co z nim zrobisz to juz Twoja sprawa :)

    Użytkownik <e...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bg98d2$fv5$...@n...news.tpi.pl...

  • 8. Data: 2003-07-31 21:51:03
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]nteria.pl>

    Użytkownik "Ola" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jest jeden nieoficjalny sposob :)

    trochę glupi ten sposob:-)

    > Masz jego numer, znajdz dziewczyne, na
    > ktora mozesz liczyc,

    > niech napisze do niego, kazdego faceta mozna zakrecic,
    > po tygodniu bedzie sie chcial z nia spotkac

    No chyba ze jest gejem:-) Ok 10% szans:-)

    HaNkA

    ps wycinaj niepotrzebne fragmenty postu poprzednika

  • 9. Data: 2003-08-01 07:05:40
    Od: "Ola" <k...@w...pl>

    Gdyby był gejem to nie pisałby do dziewczyny, tylko do autora postu :)
    Sposób może i głupi, ale sprawdzony w praktyce i skuteczniejszy, niż
    oficjalne działania.
    Pozdr
    Ola