    From: "therion007" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: >24 puntów....długie
    Date: Fri, 1 Aug 2003 10:14:41 +0200

    > Przecztałem posty i chciałbym dodać coś do tego:
    > myślę, że wielką zaletą mądrych ludzi jest powstrzymywanie się o głupich i
    > nieprzemyślanych komentarzy... ale nic.. do rzeczy:
    > te punkty(w większości) zdobyłem za nie stosowanie się do znaku zakazu
    ruchu
    > w obu kierunkach. Prowadziłem sklep w centrum miasta do którego między 11
    > 17 obowiązywał ten znak. Jeden strażnik miejski zdradził mi "tajemnicę",
    że
    > w "sieci" znaków zakazujących wiazd jest luka. Więc ją wykorzystałem.... i
> [...]

    no coż ... podtrzymuje to co wcześnie napisałem ... pozatym naganne
    jest postępowanie straznków jeżeli jest prawdziwe... co do niestosowania się
    do znaku zakazu ruch, to popieram,. nie po to go tam stawiano, zeby łamać
    ten zakaz i nie uwierzę, że nie mozna zaopatrzyć sklepu do godz 11, żeby
    później mieć spokój. Najwidoczniej wygodnictwo przeważyło nad rozsądkiem ...

    ... nie pozdrawiam bo to co się dziej na polskich drogach jest smutne ...