  • 1. Data: 2003-07-30 19:29:45
    Temat: Staż pracy.
    Od: "Tomasz P." <g...@o...pl>

    Witam.

    Mam na imię Tomasz, piszę na tą grupę po raz pierwszy.
    Kolega mnie prosił o poszukanie w internecie jakichś rozporządzeń nt. stażu
    pracy i służby wojskowej i jak ona się ma do tego stażu. Szukałem na Google
    ale niestety z mizernym skutkiem :-(. Czy zasadnicza służba wojskowa (albo
    służby zastępcze w straży czy policji) jest wliczana do stażu pracy? Kiero
    wniczka nie chce dać należnego urlopu mojemu koledze bo twierdzi, że aż tyle
    mu się nie należy, uważa że służba wojskowa nie może być zaliczana do stażu
    pracy (no chyba że by był zatrudniony w jej zakładzie przed tą służbą a po
    tem wojsko by go "zgarnęło" i po odbyciu służby by do niej wrócił pracować).
    Jak to z tym jest? Ja uważam, że służba wojskowa zalicza się do stażu pracy,
    dzięki niej właśnie dostałem 100-procentowy zasiłek dla bezrobotnych (ze s
    łużbą w wojsku wychodziło mi ponad 5 lat). Ale może do urlopów ma się to i
    naczej?
    Jeżeli ktoś wie i mógłby podać miejsce w sieci, gdzie znajdę jakieś rozpor
    ządzenia o tym traktujące to będę w imieniu kumpla bardzo wdzięczny. Pozdr
    awiam wszystkich i z góry dziękuję za pomoc.

    Pozdrawiam.
    Tomasz

    P.S. Sorry za to że być może to troszkę OT... (albo i nie).