  • Data: 2002-10-10 13:16:54
    Temat: Re: Odmowa zlozenia zeznan...
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > przekonać - wystarczy poczytać akta

    jakie akta?zaraz powiesz, ze nie zdradzisz.

    > lub porozmawiać ze znajomymi
    > policmajstrami.

    sam ze soba gadac nie bede. sam jestem glina i wiem doskonale gdzie jest
    moje miejsce w szyku i wiem co moge a czego nie. i jeszcze raz Ci powtorze,
    bo widze, ze masz porblemy ze zrozumieniem. Zaden gliniarz - bez narazenia
    swojego tylka nie zapuszkuje tak dla wlasnego widzimisie kogokolwiek /vide
    przyklad z Krakowa, co go przedstawil Grzegorz/. ale widze, ze do Ciebie to
    nie trafia - trudno, nie ty pierwszy nie ostatni masz problemy ze
    zrozumieniem pewnych rzeczy. i chce Ci dodac, ze policja ma prawo zatrzymac
    kogos do 48 godzin a nie na 48 godzin. subtelna roznica, ale jest, tak samo
    jak miedzy 182 a 183 kpk. ale skoro tamtego nie odrozniasz, to i tu mozesz
    miec problemy.pozdrawiam

    ssj5
    EOT