eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdmowa zapłaty za fakturę VAT - co robić ? › Re: Odmowa zapłaty za fakturę VAT - co robić ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news
    .tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Jacek" <nie_podaje_adresu@ze_wzgledu_na.spam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odmowa zapłaty za fakturę VAT - co robić ?
    Date: Thu, 22 Nov 2007 22:08:31 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 20
    Message-ID: <fi4r6i$mu3$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <fhsu7t$d5r$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <fi13n5$a7l$1@news.onet.pl><fi1unr$e3b$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <fi3cqb$jm9$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: abvb51.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1195765778 23491 83.8.199.51 (22 Nov 2007 21:09:38 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 22 Nov 2007 21:09:38 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3138
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:499261
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "jureq" <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> napisał

    > Udowadniać wszelkimi możliwymi sposobami (np. świadkowie, którzy
    > potwierdzą, że wydali towar i będą mogli rozpoznać tego komu wydali,
    > spisane procedury obsługi klienta, z których jasno wynika, że klient nie
    > mógł otrzymać faktury jeśli wcześniej nie otrzymał towaru, inne). Jeśli to
    > nie pomoże, to potraktować stratę jako koszt lekcji, że nigdy nie wydaje
    > się towaru z odroczoną płatnością bez dokumentu WZ (dokument ten może mieć
    > postać dopisku na fakturze: "wyżej wyszczególnione towary odebrałem"
    > podpisywanego drugim podpisem oprócz potwierdzenia odbioru faktury).
    > Nawiasem mówiąc czy klient kwestionuje tylko otrzymanie towaru czy także
    > otrzymanie faktur?

    Kwestionuje otrzymanie towaru, tzn. tego towaru w firmie nie ma a pracownik,
    który brał towar już nie pracuje tam.

    Pozdrawiam
    Jacek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1