  • Data: 2013-03-01 09:12:47
    Temat: Re: Odmowa przyjecia reszty groszowkami
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 28.02.2013 21:12, 1634Racine wrote:
    > tylko zebysmy nie sprowadzili sprawy do absurdu i w morzu słów nie
    > zatracili z pola widzenia najwazniejszego: wg mnie skandalicznej
    > uznaniowosci tzw. zasad wspol spol.
    > "zasady wsp. spol." nie sa spisane/skodyfikowane. To pewne. A jesli juz
    > na nie sie powolywac przy orzekaniu - powinny byc skodyfikowane.

    Nie mogą byc skodyfikowane. Tak jak nie może być skodyfikowane
    stwarzanie niebezpieczeństwa na drodze z PoRD, czy z tego samego PoRD -
    bezpieczna odległość.

    Ktoś kiedyś musi w końcu coś ocenić subiektywnie. Nie da się na wszystko
    zapisać obiektywnych kryteriów.

    Weź na przykład to, że gdzieś tam w przepisach jest mowa o tym że
    opiekun ma się właściwie opiekować podopiecznym. A co to znaczy
    właściwie? Chciałbyś żeby było rozpisane że ma nakarmić, ubrać,
    dostarczyć rozrywki intektualnej, zapewnić ruch.... da się w ogóle to
    wypisać?

    A jak tak - to co to znaczy nakarmić. Trzebaby rozpisać że muszą to być
    posiłki o kaloryczności takiej a takiej (tu tabelka - zależność masy
    ciała, płci, wieku od kaloryczności posiłków), zapewniające takie a
    takie składniki pożywienia (tabelka) itd...

    p. m.