  • Data: 2013-03-01 05:18:11
    Temat: Re: Odmowa przyjecia reszty groszowkami
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek in news:kgonrl$pei$1@dont-email.me
    > I dzieki bogu, bo inaczej dopiero bylby absurd.

    ale mniejszy,czy wiekszy od tego, jaki wrecz natychmiast powstal po spisaniu
    kk?

    > A jesli juz
    > ty chyba informatyk jestes i zaciekle studiujesz definiowanie jezykow.
    > Na sczescie zostalo jeszcze troche rozumu zamiast regułek.

    to ja gratuluje zachwytu nad kosmosem, w ktorym skazuje sie tylko na
    podstawie _wyczucia_z_czapy_ o co biega w "zas. wsp. spolecznego";
    w sumie - nic nowego, bo sklonnosc czlowieka do bycia lokajem i do oddawania
    absurdalnie duzej czesci wlasnej wolnosci do dyspozycji widzimisie aparatow
    panstwowych/sadowych itp, jest stara,jak swiat, napedza wszelkie
    totalitaryzmy, czlowiek sie jej wypiera
    w dyskusjach, ale jak przychodzi co do czego - idzie karnie pod sciane i
    pozwala pohukiwac sedziemu, ktory przywali mu za chwile odsiadke za lamanie
    zas. wsp. spolecz.