    From: "1634Racine" <1...@R...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odmowa przyjecia reszty groszowkami
    Date: Wed, 20 Feb 2013 20:27:07 +0100

    Szymon von Ulezalka in
    [......]
    > zdajesz sobie sprawe ze na odmowienie sprzedazy produktu komus "bo mi
    > sie tak podoba" jest paragraf?

    wchodzisz do sklepu, wybierasz, placisz --> dajesz cos tam grubszego i 30
    sztuk jednogroszowek, i sprzedawca mowi, ze nie bierze takiej drobnicy,
    Ty --> nie mam innej kasy, on ---> to panu nie sprzedam, bo takiej kasy nie
    biore.
    albo: lezy 30 obrusow, damy kupuja na potege, Ty --> chcesz kupic, on --> to
    nie na
    sprzedaz, Ty --> jak to nie na sprzedaz,a co innego tutaj widze? on --> i
    tak pan nie wie co sie z
    tym robi, Ty--> a co to pana obchodzi, kupuje i moja sprawa co z tym zrobie,
    kibel wytapetuje, on --> nie moim obrusem, NIE SPRZEDAM.

    1.
    jaki/ktory paragraf jest na pierwsza sytuacje? a na druga?

    2.
    a jaki/ktory w przypadku, gdy sprzedawca powie: nie sprzedam, "bo mi sie
    tak podoba"