  • Data: 2013-02-21 00:44:36
    Temat: Re: Odmowa przyjecia reszty groszowkami
    Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 20 lutego 2013 21:12:54 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

    > A sprzedawca ma możliwość wydania w inny sposób?

    Ma psi obowiazek dbania o wystarczajaca liczbe monet w kasie.
    Zawsze moze poprosic o przyslanie bilonu na stanowisko.
    To bylo w hipermarkecie, gdzie maja taka mozliwosc.

    Mowila, ze konczy zmiane i pewnie chciala sie pozbyc klopotu z drobnymi.
    Tak mysle, bo poprosilem o zapalki lub slodycze zamiast reszty,
    a ona odmowila i wcisnela jakis guzik pod kasa.
    Pewnie wzywala ochrone, a ja nie chcialem miec wiekszych klopotow,
    dlatego sie zmylem.

    WM