  • 1. Data: 2006-05-09 17:36:08
    Temat: Odmowa przyjecia pisma za potwierdzeniem odbioru przez instytucje
    Od: "TanSid" <t...@g...pl>

    Witam

    Czy urzedy, banki, "skoki", spodzielnie itp. moga odmowic przyjecia
    pisma za potwierdzeniem odbioru?
    Dzis przyjeto pismo, ktore zlozylem, jednak odmowiono mi
    pokwitowania na identycznej kopii, w ogole odmowiono pokwitowania,
    twierdzac, ze skoro przyjeli to wystarczy. To jest dla mnie
    kompletnie bezsensu, poniewaz nie majac potwierdzenia, rownie dobrze
    moga to po chwili wyrzucic i pozniej powiedziec, ze nigdy nie
    otrzymali. Przedtem czesto zostawialem pisma w roznych instytucjach
    i kazdy chetnie podbijal pieczatke: "odebrano dnia xxx"
    Oczywiscie moge isc na poczte i wyslac poleconym, co oczywiscie
    zrobie, ale interesuje mnie czy jest jakis przepis, ktory nakazuje
    odebranie pisma i potwierdzenia odbioru na zadanie skladajacego?
    Mozna prosic o paragraf lub nakierowac gdzie szukac w jakich
    przepisach?

    Dzieki

    TanSid

  • 2. Data: 2006-05-12 19:53:17
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    TanSid wrote:
    > Czy urzedy, banki, "skoki", spodzielnie itp. moga odmowic przyjecia
    > pisma za potwierdzeniem odbioru?

    Mogą.