  • 1. Data: 2005-07-01 12:54:45
    Temat: Odmowa naprawy telefonu na gwarancji
    Od: "Piotrek" <p...@i...pl>

    Sytuacja wygląda następująco.
    Oddałem do naprawy telefon komórkowy (oczywiscie na gwarancji) , jednak
    serwis odmówił naprawy aparatu pisząc w uzasadnieniu że telefon został
    zalany cieczą i naprawa w ramach gwarancji jest niemożliwa.

    Teraz mam 3 pytania.
    1: Telefon kiedyś faktycznie troche sie zamoczył (delikatnie zamókł w
    kieszeni podczas deszczu)- czy powinienem napisać odwołanie do serwisu czy
    może od razu do producenta?
    2:Czy nawet jeżeli serwis odmówi naprawy telefonu to czy moge zarządać
    telefonu zastępczego?
    3:Umowa kończy się za około rok i czy moge ją w jakiś łatwy zposób rozwiązać
    w związku z zaistniałą sytuacją , tak żeby nie mieć z tego powodu
    dodatkowych opłat.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-07-01 13:09:59
    Temat: Re: Odmowa naprawy telefonu na gwarancji
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Piotrek napisał(a):

    > 1: Telefon kiedyś faktycznie troche sie zamoczył (delikatnie zamókł w
    > kieszeni podczas deszczu)- czy powinienem napisać odwołanie do serwisu czy
    > może od razu do producenta?

    odwolanie od czego?
    przeciez sam przyznajesz sie do tego ze zamokl
    telefon nie jest wodoodporny i nie mozna go moczyc, jest to napisane
    jesli nie w gwarancji to w instrukcji

    > 2:Czy nawet jeżeli serwis odmówi naprawy telefonu to czy moge zarządać
    > telefonu zastępczego?

    nie, bo i na jakiej podstawie

    > 3:Umowa kończy się za około rok i czy moge ją w jakiś łatwy zposób rozwiązać
    > w związku z zaistniałą sytuacją , tak żeby nie mieć z tego powodu
    > dodatkowych opłat.

    nie, to jest niestety twoj problem

  • 3. Data: 2005-07-01 15:24:14
    Od: JanuszHr <h...@p...com>

    Fri, 1 Jul 2005 14:54:45 +0200, na pl.soc.prawo, Piotrek napisał(a):

> [...]
    > serwis odmówił naprawy aparatu pisząc w uzasadnieniu że telefon został
    > zalany cieczą i naprawa w ramach gwarancji jest niemożliwa.

    Najpierw przeczytaj instukcję użtkowania telefonu, a późnie zadawaj pytania

    JanuszHr