  • Data: 2018-09-05 12:53:41
    Temat: Re: Odległość stojaków na motocykle od budynku
    Od: "Tomasz" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Akarm" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:5b8fa93c$0$602$65785112@news.neostrada.pl...

    > Śmiało możesz stojak przemieszczać, nie ma aż tak absurdalnych przepisów. Równie
    dobrze ludzie
    > mogliby pytać o minimalną odległość od budynku przy postawieniu wózka dziecięcego.
    :D
    Jeśli nie odróżniasz uciążliwości motocykla od wozka dziecięcego,
    to lepiej się nie wypowiadaj.
    Mnie chodziło właśnie o tę uciążliwość dla mieszkanców, gdy motocykle
    ruszają pod oknami, a często także są testowane.
    Już o nocnych wyścigach po ulicach miast nie wspomnę. Mam tylko nadzieję,
    że to się wkrótce skończy, w sposób naturalny.

    Tomasz