  • Data: 2010-01-19 00:35:09
    Temat: Re: Odbieranie jednego listu poleconego, zostawianie innych ?
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) wrote:

    > Ufff... uspokoiłeś mnie, bo określenie "mają podgląd" na kilometr
    > śmierdzi komputerem :-P

    W Poznaniu mam przyjemnosc regularnego korzystania z 2 urzedow
    pocztowych - w obydwoch obsluga po podaniu nazwiska / wylegitymowaniu
    sie i wklepaniu do komputera recytuje liczbe/rodzaj przesylek
    oczkeujacych na polkach (i wyglada na to, ze jakims zmyslem wiedza
    rowniez, na ktorych polkach!).

    Wieslaw