  • Data: 2010-01-18 20:48:32
    Temat: Re: Odbieranie jednego listu poleconego, zostawianie innych ?
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-01-18 21:15, Robert Tomasik pisze:

    > Ale pismo jest doręczone z chwilą, gdy mógł sie z nim zapoznać, czyli z

    A ja Ci dam konkretny przykład :)

    Pani z US, jak i jeden pan z milicji wzywali mnie zaciekle przed
    swe oblicze odgrażając się strasznymi konsekwencjami. Rzecz w
    tym, że żadno nie chciało się dostosować do moich godzin pracy,
    a zawzywało mnie na jakieś abstrakcyjne pory. Niestety i jedno i
    drugie stworzenie z w/w urzędów było niedorozwinięte i wysyłało
    np dziś wezwanie poleconym na za 5 dni nie biorąc pod uwagę
    okresu awizowania - tak bawiąc się w kotka i myszkę (odbierając
    w ostatnim dniu awizowania) odbierałem pismo z dowodem od razu,
    że nie zjawiłem się nie z mojej winy, a z winy głupoty urzędnika
    ... tak doturlałem się do urlopu w trakcie którego załatwiłem i
    jednego i drugiego imbecyla :)

    6008